URBAN.AZ

URBAN.AZ

Мы собираем интересные и актуальные объявления о работе за неделю и перепечатываем их с контактными номерами, ссылками и/или адресами электронной почты. URBAN не является работодателем или агентством по трудоустройству. По всем вопросам по поводу объявлений вам нужно связываться по тем номерам или адресам, что указаны в конкретном объявлении. Рубрика "Вакансии недели" выходит на URBAN.az по понедельникам. 

1) Требуется посудомойщица.

На полный рабочий день в ресторан возле кинотеатра "Дружба"; зарплата 15 азн/день. Контакты: +994124403031

2) "158 taksi" şirkətinə Ofis administratoru tələb olunur.

* İş yeri: Bakı
* İş rejimi: 6/7 gün
* İş vaxtı: 09:0-18:00
* Əmək haqqı : 350-400 AZN
* İş haqqında: Şirkətə gələn məktubların müvafiq vasitələrdən istifadə etməklə qeydiyyatının aparılması və bazasını formalaşdırmaq;
Daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və lazımi yerə çatdırılmasını (faksla, poçtla, kuryerlə, elektron poçtla və s.) təşkil etmək;
Yığıncaqların və görüşlərin planlaşdırılması və təşkilini həyata keçirmək;
Şirkətlərlə şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında işgüzar yazışmalar aparmaq;
Rəhbərliyin telefon danışıqlarını təşkil etmək, faks, mail göndərmək və rəhbərlik olmadığı vaxtda daxil olan məlumatları qeyd etmək və düzgün şəkildə rəhbərliyə çatdırmaq.

* Tələblər:

Ali təhsil;
Müvafiq sahədə ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi;
Azərbaycan dili - əla, Rus dili - yaxşı, (İngilis dili yaxşı səviyyədə bilməsi üstünlükdür)
MS Office proqramlarında (Word, Excel, PowerPoint) işləmə bacarığı;
Səlis və işgüzar danışıq bacarığı;
Məsuliyyətlilik, stressə davamlılıq, problem həlletmə, planlaşdırma, nəzarətedicilik bacarıqları.

Uyğun və maraqlanan şəxslər CV-lərini recruitment@158taxi.az e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

3) BEAT Group-a təcili olaraq dizayner axtarılır.

CV və portfolionuzu job@beat.az e-mailinə göndərin zəhmət olmasa. Maaş dizaynerin özü ilə şəxsən danışılacaq.

4) Baku American Center is looking for Maker Space / STEM SPECIALIST!

Main responsibilities:

- Creates, organizes and manages programs and projects on 3D design and print, robotics, general science, electronics, scratch and other related classes at the Maker Space;
- Recruits, supervises and mentors volunteers for different programs and clubs at the Maker Space;
- Helps volunteers to grow and participate at local and international events and competitions;
- Collects statistics and reports each program to the AUL and Embassy

Skills and Qualifications:

- Availability to work flexible hours. 
- Ability to work independently and with a team. 
- Ability to interface with internal and external organizations. 
- Detail-oriented personality. 
- Seriousness toward work and thoughtful representative of the organization.
- General computer and internet skills. 
- Creative, responsible, organized, resourceful with a desire to take initiative.

Education and Experience:

- Bachelor’s or Master’s degree in Engineering, Mathematics, Technology, IT, Computer Science, Projects Management, or a closely related field. Preference will be given to the alumni of the U.S. Universities;
- Two (2) years of professional experience in projects administration at a public or private agency or organization, or equivalent combination of education and experience;
- Professional knowledge in operating 3D printers, high-tech items, etc.
- Knowledge of program budget planning, principles and practices of fundraising;
- Acquaintance with culture, technology and education in USA

Skills:

- English language level - upper-intermediate/advanced (written/spoken)
- Highly developed customer service and interpersonal skills.
- Experience in using Microsoft programs (PowerPoint, Word, Excel), google docs and forms;
- Availability to work flexible and evening hours. 
- Negotiation Skills with clients and vendors
- Excellent organization skills
- Problem-Solving Skills

Please send your CV to americancenterbaku@gmail.com and don't forget to mention BAC / Maker Space / STEM SPECIALIST in the subject line!

5) Dizaynerlərin nəzərinə! 

BMT-nin Azərbaycandakı nümayəndəliyi peşəkar dizaynerlərin rosterini (bazasını) hazırlamaq üçün müsabiqə elan edir. Seçimlər nəticəsində rosterə daxil olmaq, sizə BMT-nin Azərbaycanda fəaliyyət göstərən agentlikləri ilə mütəmadi əməkdaşlıq imkanı verəcək. 
Müraciət üçün son gün: 1 dekabr 2018. Daha ətraflı: http://unazerbaijan.org/jobs/designer-services-on-retainer-ic-contract-basis/

6) Beynəlxalq logistika şirkətinə təcili ONLAYN ALIŞLAR ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS tələb olunur.

Maaş: 500 AZN

İş barədə məlumat:
-Müştərilərin onlayn sifarişlərini yerinə yetirib, sifariş barədə məlumatların təqdim olunması
- Sifarişlərlə bağlı müştərilərdən gələn telefon zənglərinin cavablandırılması
- Müştərilərə xidmət və onlayn alış prosesi barədə məlumatın verilməsi
- Sifarişlərlə bağlı elektron poçta daxil olan məktubların cavablandırılması
- Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə
- İş qrafiki: həftə içi 11:00-19:00, Şənbə: 11:00-16:00.

Namizədə tələblər:
- 23 - 35 yaş
- Cinsi - qadın
- İş təcrübəsi -1 il
- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilməli
- Müştərilərlə ünsiyyət qurmağı bacarmalı
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı
- Emosiyalarını idarə edə bilməli
- Stresə davamlı olmalı

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “onlayn alışlar üzrə mütəxəssis” qeyd edərək vacancycx@gmail.com elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

7) Kənddən-Şəhərə mağazası üçün Kateqoriya Meneceri axtarılır!

Özünüzü bu vakansiyaya uyğun görürsünüzsə, mövzu yerinə ''Kateqoriya Meneceri'' yazaraq CV-nizi hr@agrotrade.gov.az ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

8) Yaradıcılığı ilə qravitasiyaya güc gələ biləcək bacarıqlı gənc bəy və ya xanım qrafik dizayner axtarılır!
5 günlük iş qrafiki, saat 10:00-dan 19:00-dək.
Proqram bilikləri: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator.
*Motion dizayn və 3D bilmək üstünlükdür.
CV və portfolionuzu başlıq (subject) qeyd olunmaq şərti ilə hr@gravityinc.az e-ünvanına göndərə bilərsiniz.
Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən olunacaq.

9) Работа вязальщицей на дому.

Вакансия подойдет для мамочек в декрете или для ваших мам и бабушек, кто сидит дома и хочет немного подзаработать, и умеет вязать.
Описание вакансии:
Как мы будем работать: я привожу вам пряжу, если нужно спицы тоже, говорю какой узор, какой размер, вам остается только сесть и связать)
Требования:
Умение вязать спицами, аккуратность, ответственность, свободное время.
- Быстрая обучаемость. Обучение будет проходить на хуторе.
Приветствуются профессионалы. За дополнительной информацией пишите в ЛС Farida Osmanova

10) В команду ECAZ Art & Hobby Shop нужен SMM Manager.

* График: 6ти дневка, с 9:30 до 18:30 (1 выходной в любой день недели).
* Начальная зарплата 400 азн (испытательный срок 3 месяца)
* Оформление по ТК АР (дополнительные перечисления за праздничные дни, 30 дней оплачиваемого отпуска)
Требования:
-Креативный подход
- Обязательное знание русского и азербайджанского языков (на хорошем уровне!)
- Навыки копирайтинга
- Опыт работы обязателен (минимум 6 месяцев)
Магазин находится на проспекте Г. Алиева 66/68 (Недалеко от Художественной академии (метро Нариманова))
Желающие могут отправить CV на электронный адрес javidan@ecaz.az

10) Germes Consulting Vacancies.

Personal Driver (Client VİP Person)

Minimum Education & Qualification:

 Higher degree

 Azerbaijani (fluent). Russian (fluent),English

• A minimum of 5 years driving experience in the Azerbaijan or EU

• Valid driving Licence (B or BC category)
• Defensive Driving training (BP Certificate)
• The ideal candidate always uses PPE (Personal Protective Equipment) while on duty, use no telephone   while driving and wear seat belt while driving.

The ideal candidate knows the ethics of communication and the standards of conduct in the team.

Office Administrative/Personal Assistant  

State Company / Location (City Center)

Salary 500 AZN(NET)

Required skills and experience:

  • Professional experience of 1 year working as Assistant. Higher Degree.
  • Full time employee.
  • Excellent oral and written communications skills in English, Russian and Azerbaijani languages.
  • Will be entrance computer and languages exams (specking, Writing and reading).
  • Male  22- 28 years old.

Responsibilities:

  • To provide a high level of support to the Director;
  • To work closely and effectively with the Director to keep him well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately;
  • To organize travel, meetings and events for the director as required
  • Dealing with incoming email, faxes and post, often corresponding on behalf of the manager.
  • Producing documents, briefing papers, reports and presentations.

Office Administrative/Personal Assistant (3 Open Position)

Location (City Center)                             

Salary 800-1000 AZN(NET)

Required skills and experience:

  • Professional experience of 1-3 year working as Assistant. Higher Degree.
  • Demonstrable experience in an administration/executive assistant/PA role;
  • Full time employee.
  • Female  25- 35 years old.

Responsibilities:

  • To provide a high level of support to the Director
  • Secretarial duties: typing, preparing documents, organizing files. Where required provide support to ensure are of an appropriately high standard, including proofreading the document, checking spelling, grammar, sense, amendments and presentation.
  • Devising and maintaining office systems, including data management and filing;
  • Dealing with incoming email, faxes and post, often corresponding on behalf of the manager;
    Producing documents, briefing papers, reports and presentations;

Agriculture & Food Industry
Higher education / Experience: 3 years, at least.

A significant portion of an Analyst’s time will be spent conducting research on food industry & agricultural market insights, business opportunities, industry trends, competing organizations, customer demographics, new technologies and more.

  • Collecting data on consumers, competitors and market place (market condition data) and consolidating information into actionable items, reports and presentations;
  • Translate insights into actions to support company initiatives;
  • Research, concept development and planning of new projects and overseeing their development;
  • Implement research and development objectives and initiatives;
  • Determine new opportunities by analyzing business needs

Sales Manager (Sales Engineer )

Salary 1000-1500 AZN (NET)+%

Requirements

Degree in Engineering/Construction

Language skills : English, Azerbaijani , Russian – fluent

Excellent inter-personal and communication skills;

Customer relationship management

  • Accountable for developing Company’s position and customer base in the market
  • Ensures development of customer relationships, profitability, customer loyalty and satisfaction.
  • Approves and follows up customer plans for strategic and core1 in his/her area

Construction Project manager  (International Company)

Salary (Depends of Candidate)2000-3000 AZN (NET)

EDUCATION AND EXPERIENCE:

  • 3-5 year degree in Construction Degree, planning, engineering, construction management
  • 3-5+ years of work experience in International  construction Company
  • Experience of Planning of project cost as plus
  • Experience as MEP as plus
  • Primavera ,MS Project
  • Professional MS Office user
  • Azeri & English (Professional Level),Russian Elementary

Responsibilities and key activities

  • This section includes the responsibilities and key activities that the Project manager is either accountable for, or responsible to execute.
  • Project manager’s responsibilities depend on the project, its size and complexity and relevant business process.

Candidates are required to submit their CVs (Word format+ Photo).Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: germescenter@inbox.ru   info@germesconsulting.com  http://germesconsulting.com/job/

 

Удачи на новой работе!


Отзывы