URBAN.AZ

URBAN.AZ

Мы собираем интересные и актуальные объявления о работе за неделю и перепечатываем их с контактными номерами, ссылками и/или адресами электронной почты. URBAN не является работодателем или агентством по трудоустройству. По всем вопросам по поводу объявлений вам нужно связываться по тем номерам или адресам, что указаны в конкретном объявлении. Рубрика "Вакансии недели" выходит на URBAN.az по понедельникам. 

1. AZAL объявляет прием документов среди девушек на должность бортпроводника. 
Прием документов будет проводиться с 10.00 до 12.00 с 10 января по 10 февраля 2018 года.
 
Кандидаты будут выбраны путем конкурса.
 
В конкурсе могут принять участие только девушки приятной внешности возрастом от 18 до 30 лет, ростом не менее 165 и не более 180 сантиметров, свободно владеющие азербайджанским, русским, английским или же другим иностранным языком.
 
Для участия в конкурсе требуются оригинал и копия нижеуказанных документов:
 
- удостоверение личности;
- одна фотография (3х4);
- паспорт;
- диплом, медицинский сертификат и сертификат об иностранных языках (если есть).
 
Все документы должны быть представлены в Главное Управление Кадров по работе с персоналом ЗАО «Азербайджанские Авиалинии» в Международном аэропорту Гейдар Алиев.
 
Контактные номера: 497-26-00 (вн. 24-04; 32-81; 20-74). 

2. Bank VTB (Azərbaycan) vakansiya elan edir:

SME-kreditləşdirmə üzrə aparıcı mütəxəssis

Tələblər:

iqtisadiyyat və maliyyə sahəsində ali təhsil; 
analoji vəzifədə azı 3 illik iş təcrübəsi;
analitik qabiliyyət və məlumat bazası ilə işləmək bacarığı;
Azərbaycan Respublikasının “Banklar haqqında” qanunu, həmçinin Mərkəzi Bankın normativ xarakterli aktlarına bələd olma;
rus və Azərbaycan dillərində səlis danışmaq, bu dillərdə işgüzar yazışma aparmaq bacarığı;
MS Office proqramımı peşəkar səviyyədə işləmək bacarığı;
məsuliyyətlilik, operativlik, ünsiyyətcil olma və komandana işləmək bacarığı.

Vəzifələri:

müxtəlif bank məhsulatının satışı üçün SME seqmentinin müştərilərinin cəlb edilməsi;
kredit sifarişlərinin maliyyə məlumatlarının təhlili;
bankın mövcud müştərilərinin monitorinqi;
kredit portfelinin monitorinqi, gecikdirilmiş borcla iş.

Tələblərə uyğun namizədlərdən şəxsi anket formalarını hr@vtb.az elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur. (CV formaları mövzu hissəsində “Təcrübə” sözü qeyd edilməklə göndərilməlidir).

3. Goldenpay'e "Senior Java Developer" axtarırıq!

Spring Framework'u bilenlere üstünlük verilecek. Vakansiya ile bagli suali olanlar suali buraya yaza biler. CV gondermek isteyenler ziyaa@goldenpay.az e-poct unvanina CV'lerini gondere bilerler. CV gondererken subject bolmesine CV + Ad Soyad + Java Developer yazilmagiz xahis olunur.

4. Kiçik və orta biznes kreditləri üzrə Aparıcı mütəxəssis

İş barədə məlumat:

• Bankın kiçik, orta, iri kreditlərini və korporativ məhsullarını təbliğ etmək, banka müştəriləri cəlb etmək və bankı müştəri qarşısında təmsil etmək;
• Müştəri ilə sorğu keçirmək, müştərinin ərizəsini qəbul etmək, biznes sahəsinə ziyarətlər etmək, müvafiq prosedur və təlimatlara uyğun olaraq müştərilərin təhlilini aparmaq, kredit verilməsi üçün müştəridən tələb olunan sənədləri qəbul etmək, kredit sənədlərini kredit komitəsində təqdim etmək və komitənin qərarına əsasən krediti rəsmiləşdirilmək;
• Kredit portfelini formalaşdırmaq və idarə etmək bacarığı;
• Kiçik, orta, iri və korporativ kreditlər sahəsində ümumi fəaliyyətə dair hesabatlar hazırlamaq;
• Kiçik, orta, iri kreditlər və korporativ məhsullar üzrə işin təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər vermək.

Namizədə tələblər:

• Ali təhsil (iqtisadi və riyazi təhsilli olanlara üstünlük verilir);
• Kiçik orta sahibkarlıq kreditlər sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti;
• Problemləri həll etmə bacarıqları;
• Satış bacarıqları;
• MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləyə bilmək bacarığı

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini azərbaycan dilində 15 Fevral, 2018-ci il tarixinədək cv@btb.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində (Kiçik və orta biznes kreditləri üzrə Aparıcı mütəxəssis)  göstərməyiniz xahiş olunur.

5. В Coffee Planet Azerbaijan есть вакансия.

Работа состоит из поиска новых клиентов (холодные звонки), назначение встречи, презентация продуктов и услуг компании на встрече, закрытие сделок (оформление контракта, выставление счёта).

Зарплата выше средней по рынку, при выполнении нормативов.

Мы учим, объясняем, мотивируем, растим.

Пишите на мейл vadim.misirov@coffeeplanet.az.

 

6.  Нужен помощник графического дизайнера

• Опыт работы приветствуется
• Свободное владение программами Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign
• Умение работать над проектом в команде (brainstorm)
• Знание цветокоррекции, композиции, допечатной подготовки
• Обработка фотографий (конвертация, ретушь, цветокоррекция)
• Разработка визуальной концепции и практическое ее воплощение в дизайн-макетах полиграфической, сувенирной продукции
• Верстка и допечатная подготовка оригинал-макетов рекламной и полиграфической продукции, каталогов, журналов, буклетов, брошюр, инфолистовок, паспортов;

Условия работы:
• Заработная плата обсуждается с успешными кандидатами по итогам собеседования,с учетом опыта и качества портфолио
• Всегда интересные задачи и проекты
• Возможности профессионального роста
• Кофе/чай в любое время рабочего дня
• График работы:понедельник-пятница,c 9:00 до 18:00
• Офис компании находится в бизнес центре-Измир Плазе
• СV отправляем на mail gulnar.qurbanova@creo.az

Əsas tələblər: 
• İş təcrübəsi arzuolunandırş
• Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
• Komandada (brainstorm) layihəsi üzərində işləmək bacarığı.
• Rəng korreskiyası barədə bilik, kompozisiya, faylların çapa hazırlanması.
• Fotoşəkillərin (konvertasiya, retuş, rəng korreksiyası)
• Vizual konsepsiyanın fikirləşilib hazırlanması.
• Reklam və poliqrafiya məhsulu, jurnal, kataloq, buklet, kitabça, инфолистовок, pasportların hazırlanması допечатная orijinalı-maketlərinin səhifə və s.

İş şəraiti: 
• Əmək haqqı ilə uğurlu namizədlərlə müsahibənin yekunları üzrə təcrübəsi nəzərə alınmaqla, qovluq və keyfiyyətini müzakirə olunur
• Həmişə maraqlı vəzifələr və layihələr
• Peşəkar inkişaf imkanları
• Günün istənilən vaxtı cay və kofe
• İş cədvəl 9:00-dən 18:00-dək :bazar ertəsi-cümə

7-9. Собираем креативную команду для нового SMM агентства. Открыты вакансии:

1. Графический дизайнер 
Требования:
- опыт работы с Adobe Photoshop, Adobe Illustrator 
- Творческий потенциал 
- Наличие портфолио

Обязанности:
- Подготовка графических материалов для контента в социальных сетях
- Разработка аватаров, меню и обложек для социальных сетей
- Работа с динамическими изображениями, gif- и другой актуальный контент.
- Разработка логотипов, фирменного стиля и брендбуков (от проекта к проекту)
- Разработка презентаций и дизайна различных печатных материалов для компании
- Участие в придумывании идей для постов, акций, конкурсов, приложений и их визуальное оформление
- Своевременная сдача заданной работы

Условия работы:
- 5 дней в неделю с 10:00 до 18:00
- офис в Bridge Plaza
- зарплата 500-700 азн (будет установлена на основе собеседования)

2. SMM-менеджер
Требования:
- Опыт работы в аналогичной должности
- Грамотные письменные русский, азербайджанский (английский приветствуется)
- Опыт ситуативного копирайтинга
- Креативный подход к контенту
- Способность оригинально обыграть любой инфоповод

Обязанности:
- Разработка SMM-стратегии
- Регулярная публикация постов
- Проведение рекламных компаний в соц. сетях
- Мониторинг мировых соц.сетей, анализ соц.сетей конкурентов,

Условия работы:
- 5 дней в неделю с 10:00 до 18:00
- офис в Bridge Plaza
- зарплата от 400 азн (будет установлена на основе собеседования)
*Также рассматриваются кандидаты на эту должность с небольшим опытом работы на стажировку с возможностью дальнейшего трудоустройства.

3. Фотограф
Требования: 
- Опыт в области предметной, рекламной фотосъемки
- Наличие хорошего вкуса и видения
- Уверенные навыки продуктовой ретуши (цветокоррекция, техническая и художественная ретушь, коллажирование);
- Желательно знание английского языка (intermediate)

Обязанности:
- постановочная сюжетная съемка людей, интерьера, предметная съемка 
- цветокоррекция и ретушь 
- активное участие в работе над проектами, идеи, предложения (работа с арт-директором);
- персональная ответственность за состояние съемочного оборудования

Условия работы:
- 5 дней в неделю с 10:00 до 18:00
- офис в Bridge Plaza
- возможность предоставления съемочного оборудования 
- зарплата от 500 азн (будет установлена на основе собеседования)

CV и портфолио высылать на мэйл farid.iskanderov@bridge.az с указанием вакансии в теме письма.

10. Baş Mühasib

İş yeri: Bakı şəhəri #İşburada#AzersunCareer

Qeyd: Maraqlanan namizədlər işə müraciət anketlərini eyni zamanda cv@azersun.com mail ünvanına mövzu yerində Baş mühasib yazaraq göndərə bilərlər.

Ətraflı məlumat və müraciət üçün: BURA

11. Sales manager

MAAŞ 1000 - 1200 AZN
İşəgötürən: Excelsior Hotel Baku
Əlaqədar şəxs: K.N.Rzayev
E-mail: hrm@excelsior.az
Telefon: (012) 496-80-00

30 - 40 yaş
Təhsili: Ali
İş təcrübəsi: 5 - 10 il
Namizədə tələblər:
- Excellent written and spoken communication skills in Azeri, Russian and English
- Patience and tact
- The ability to stay calm under pressure and look after several things at once
- Knowledge of Opera PMS
İş barədə məlumat:
- To maximize hotel revenue and guest satisfaction by negotiating group business and coordinating the execution of group business with other departments in accordance with the sales business plan
- The job incumbent should be active, proactive, and achieve results
- Achieves budgeted goals by executing sales activities within assigned market segment
- Makes applicable number of sales calls per week, included in the number is site inspections, follow ups
- Assists in the development of annual sales goals.
- Assists in the completion of reports
- Ensure own function operates within cost restraints
- Maintains effective internal and external communication
- Meets budgeted sales and profit margins by soliciting, selling, and confirming business as required
- Prepares proposals with the Director of Sales that are geared to maximize profit while satisfying guest needs
- Utilizes the “sales success” techniques
- Uses outside sales calls to solicit existing and new guests
- Qualifies prospective leads.
- Conducts on-site client inspections and entertainment
- Coordinates activities related to booked business with other departments
- Communicates guests’ requests to all departments in an effective and timely manner
- Ensures maximum occupancy on a daily basis by performing follow ups on progress of groups and other business booked
- Increases sales volume and profitability by formulating and executing projects for all market areas as stated in the business plan
- Develops plans, special sales activities, and promotions for assigned market segments.
- Conducts market analysis to determine guest needs, occupancy potential, desired rates, etc
- Communicates requests for special accommodation and suites
- Prepares accurate forecasts as requested
- Pre-blocks all special requests or VIP accommodations accurately
- Keeps Sales Department informed of group booking status
- Communicates with Front Office Manager all Group VIP’s for appropriate treatment
- Ensure all reservations are tracked correctly for statistical purposes
- Follows up on commissions and other fees paid to travel agencies etc
- Liases with the Accounts Payable Department regarding credit issues 
- Thorough research to be conducted during customer meetings in order to avoid information duplication sourcing
- All work is carried out in line with the hotel’s guidelines, sales business plan and service concepts
- Work graphic: 5 days a week, 09:00-18:00

12. 

13. 14 ölkəni əhatə edən, hal-hazırda da böyüməkdə olan və internet-marketing fəaliyyəti göstərən şirkətə QA Automation Engineer tələb olunur.

Tələblər:
— 5 il QA mühəndisliyi və 3 il QA avtomatlaşdırma sahəsində təcrübə;
— 2 il Selenium, Protractor və ya digər oxşar avtomatlaşdırma alətlərində iş
təcrübəsi;
— Test və QA nəzəriyyəsi bilgiləri;
— HTTP web servisinin əsasları barədə bilgilər;
— Jenkins, Bamboo ve Git / Github sistemləri ilə tanışlıq;
— Agile metodologiyası ilə işləmək bacarığı;
Şirkət uyğun namizadlərə ləyaqətli əmək haqqı və yüksək imtiyazlar vəd edir.
CV-ləri office@adzone.az email ünvanına subject hissəsində "QA Automation Engineer" yazmaqla göndərməyiniz xahiş olunur.

14. Срочно требуется няня (помощница мамы) на вторую смену.

С 12 дня до 10 вечера. 
Инглаб угол тбилисского. 
Выходной 1 раз в неделю среди недели. 
2 раза в неделю оставаться на Ночевку. 
Важно находить контакт с ребёнком, заинтересовать его, почитать, погулять, поиграть, позаниматься. 
Когда вы на подмене. Ребёнком занята мама. Помочь по дому. Пропылесосить, развесить белье. ГОТОВИТЬ НЕ НАДО НИКОМУ! 
В доме ещё есть помощь. Так что справимся. 
Желательно до 45 лет 
З/П договорная.
Пишите в личку 

15. Арт Студия ищет для постоянной работы выпускников Азербайджанской Государственной Художественной Академии.

График работы : 6 дневка; зарплата 500 азн

Все вопросы по номеру 077 747 47 77 / 077 734 44 44 

16. Air Group şirkətinin tərkibində fəaliyyət göstərən Air Media şirkətinə dizayner axtarırıq.

Bilməli olduğu programlar əsas olaraq Corel Draw və digər dizayn programları ( Ai, photoshop) biliyinin olması arzuolunandır. İş qrafiki həftənin 1-5 günləri saat 9:00 - 18:00, istirahət günləri isə şənbə və bazar. Yol yoldaşımız olan şəxs rəsmi olaraq işə götürüləcək və bütün dövlət qurumlarında olan qeyri rəsmi iş günlərində istirahət veriləcək. Ondan əlavə isə ildə 1 dəfə rəsmi 1 aylıq məzuniyyət veriləcəkdir. Əmək haqqı ilkin olaraq 500-600Azn arası nəzərdə tutulub. Zamanla (mən də rəhbərliyə təkid edəcəm) əmək haqqı artırılacaqdır inşallah. Zəhmət olmasa maraqlı olan şəxslər CV və portfoliolarını e.namazli@airmedia.az ünvanına göndərsinlər.

17. Нужны работники в магазин; работа совсем не трудная, а очень даже интересная.

График посменный:

С 9 до 7 
С 10 до 8 
С 11 до 9
С 12 до 10

Филиал: Ganjlik Mall

Зарплата за первый месяц ( с учётом того, что Вы не знаете коды и товары ) 350, с последующего 400 +%

CV можете послать на мейл Hr@xurcun.az и Info@xurcun.az
Телефон: +99477 717 00 70

18. Ölkəmizin ən qabaqcıl İT şirkətlərindən olan Neuron Technologies şirkətində vakansiya - Proqramçı Qrupunun Rəhbəri.

Ismayil Alakbarov
Aylıq net maaş: 2,500 - 3,500 AZN + uğurlu layihələrdən bonuslar. Həyatını dəyişmək istəyən və min. 5 illik bu sahədə təcrübəsi olan proqramçı liderlər buyursunlar, müraciət etsinlər...
 

19. Yeni açılacaq Şirniyyat mağazası üçün satış meneceri tələb olunur.

Məsuliyyətləri:
1. Sosial Media Whatsapp üzərindən gələn mesajları cavablandırmaq. 
2. Sifarişləri qəbul edib, uyğun vaxtlar üzrə cədvəldə qeyd etmək. 
3. Sifarişin müştəriyə deyilən vaxtda və müştərinin istədiyi formada çatdırılmasına nəzarət etmək.

Softskills:
- Rus dili biliyinin olması arzuolunandır,
- Call Center təcrübəsi arzuolunandır

Maraqlanan şəxslər CV-lərini 20.01.18 tarixinə qədər elgun.guluzade@gmail.com ünvanına göndərsinlər.

20. Təmizlik Personalı (xanım, bəy)

Tələblər:
- İşində məsuliyyətli
- Etik davranışlara əməl etməli
- 08:00 - 20:00 iş saatı

-------------------------------------------------------------------------------- 
Ünvan: Yasamal, Zahid Xəlilov 31 A (Elmlər AK. M-nun yanı)
0505162666

21. Mağaza direktoru TƏLƏB OLUNUR!

#KontaktHome-un öz işgüzar həyatına və peşəkar kollektivinə Sizləri dəvət edirik.

Siz də komandamıza qoşulmaq istəyirsinizsə, vakansiya üzrə müraciət anketinizi (CV) hr@abc-telecom.az ünvanına göndərə bilərsiniz.

Qeyd: Müraciətinizə baxılmasından ötrü BAŞLIQ (Subject) hissədə “Mağaza direktoru” qeydini yazmağı unutmayın.

Ətraflı: (012) 5330101; *6060 (Bakı şəhər telefonlarından zəng pulsuzdur)

22.

23. "TAC" şirkəti BAŞ MÜHASİB vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!
Tələblər: ali təhsil, ən azı 3 il baş mühasib vəzifəsində iş təcrübəsi, azərbaycan və rus dili bilikləri, 1C və ofis proqramları üzrə mükəmməl bilikləri, Bakı və Sumqayıt şəhərləri üzrə qeydiyyat, yaş həddi 25-45. 
Əmək haqqı: 800+ AZN

Müraciət üçün namizədlər CV-ləri mövzu hissəsində "Baş mühasib" qeyd etməklə hr@tajbev.com ünvanına göndərə bilərlər. 
Ətraflı məlumat üçün (012)4472991; (050)2252767

24. “HB Güvən” klinikası əməliyyatda iştirak edə bilən təcrübəli tibb bacısı axtarır.

Maraqlananlar CV-lərini info@guvenklinik.az e-mail adresinə göndərə bilər.

(012) 959, (012) 436 14 96, 
(050) 766 78 88

25.

 

26. KADRLAR ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS

Cinsi: Kişi
Təhsil: Ali
Yaş: 20-30
İş qrafiki: həftə içi 5 gün 09:00-18:00,şənbə günü 09:00-13:00
Əmək haqqı: 500-600 AZN

Vəzifə öhtəlikləri:

Əmək qanunvericiliyinə əsasən işçilərin işə qəbul edilməsi, onlarla bağlanmış əmək müqavilələrinə xitam verilməsi, işçilərin bir vəzifədən başqa vəzifəyə keçirilməsi, işçinin vəzifədə irəli çəkilməsi, mükafatlandırılması, o cümlədən qiymətləndirilməsi ilə bağlı prosedurları yerinə yetirir;

• İşçilər barədə məlumatları özündə cəmləşdirən məlumat bazası ilə işləyir, lazımi dəyişiklikləri daxil edir;
• İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırır və qeydiyyatını aparır; əmək kitabçaları əmrlər əsasında doldurur;
• Kadrların seçilməsində və ştat cədvəlinə əsasən düzgün yerləşdirilməsində bilavasitə iştirak edir; 
• Məzuniyyət qrafikininin və cədvəlininin tərtibini, işçilərin məzuniyyətə həmin cədvəl və qrafik əsasında getmələrini; işçilərin istifadə etdiyi məzuniyyətləri uçota alınmasını təmin edir.
• İş fəaliyyəti ilə bağlı vaxtaşırı birbaşa rəhbərə hesabat hazırlayıb təqdim edir; Kadrlar üzrə hesabatları tərtib edir.
• Vakansiyalar ilə bağlı iş elanlarının yerləşdirilməsi, müsahibələrin keçirilməsi; Əmək qanunvericiliyinə, nizamnamə və təlimatlara əsasən işçilərin işə qəbulu.Yeni işçilər üçün adaptasiya proqramının həyata keçirilməsi.
• Qanunvericilikdən irəli gələn digər işləri yerinə yetirir.
• Kadr sənədləşməsinə mütəmadi nəzarət.

Tələb olunan xüsusiyyətlər

İnsan resursları/hüquq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
AR Əmək Məcəlləsini yaxşı səviyyədə bilməli, bu sahədə praktik təcrübəyə malik olmalı;
Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmalı;
Əla səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Word, Excel, İnternet və s.).
Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
Azərbaycan, Rus dilni bilməsi arzu olunandır. 
Komandada işləmək bacarığı;

Şəkilli cv-ləri hr@azmtrading.az ünvanına mövzu yerinə “ Kadrlar üzrə mütəxəssis” qeyd edərək göndərə bilərsiz.

Əlaqələndirici şəxs - Seyidova İlahə

27.

 

28. Planlama üzrə Mühəndis

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Təhlükəsizlik, idarəetmə və istismar meyarlarını nəzərə alaraq planlaşdırılmış texniki təmir işlərinin həyata keçirilməsinə görə cavabdehlik;
  •  Avtomatlaşdırılmış texniki təmir proqramı üçün infrastrukturun hazırlanmasına görə cavabdehlik;
  • Qeydiyyat kartlarının tərtib edilməsi, şirkətin kataloqlarının, ehtiyat hissələrin siyahılarının tərtibatı və yenilənməsi, layihə üzrə dəyişikliklərin/modifikasiyaların tətbiqi, maşın və mexanizmlərin kartlarının tamamlanması, qurğu hissələrinin kartlarının, yoxlama kartlarının, yağlama və xidmət kartlarının, standart profilaktik təmir və qoruyucu yağlama kartlarının tərtibatı;
  • Planlaşdırma və yağlama şöbələri üçün texniki təmir materiallarının və ehtiyat hissələrin siyahısının hazırlanması;
  • Texniki təmir üzrə digər məsul şəxslər məzuniyyətdə olduğu müddətdə materialların    tədarükü və texniki spesifikasiyaların hazırlanması;
  • İllik sifarişlərə daxil olmayan ayrı-ayrı tələblərin təmin edilməsi və prosedurların həyata keçirilməsi;
  • “İstismar Müddətinə Zəmanət”in şərtlərinin yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi; hər il yoxlanması tələb olunan qəlibləmə materiallarının istismar zəmanətlərinə nəzarət;
  • Planlaşdırma və yağlama şöbələri üçün yağ və texniki təmir materiallarının təchizatında iştirak etmək və ehtiyatların standartlaşdırılması;
  • Dərc olunmuş “Qabaqcıl Təcrübə”nin əlaqəli bölmələrinin araşdırılması və tətbiqi;
  • Zavodda podratçıların vasitəsilə həyata keçiriləcək texniki təmir işlərinin təşkili;
  • Treninqlər və təhsillə bağlı ehtiyacların müəyyən edilməsi və müvafiq proqramların təşkili ilə bağlı treninq şirkətləri ilə birlikdə tədqiqatların aparılması;
  • Avadanlıqların nasazlıqları üzündən baş vermiş dayanma hallarında avtomatlaşdırılmış texniki təmir və qüsurların araşdırılması ilə bağlı proqramların işlənib hazırlanması;
  • Hər ay toplantıların, baş vermiş qəzalarla bağlı araşdırmaların təşkili;
  • Qəzaların təkrarlanması ilə bağlı toplantılarda qəbul olunmuş qərarlara uyğun zəruri tədbirlərin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • Texniki ofisin arxivində cizgilərin arxivləşdirilməsi, çatışmayan cizgilərin əldə olunması, bununla bağlı işlərin əlaqələndirilməsi və təşkili;
  • Texniki təmirin avtomatlaşdırılmasının təmin olunması, hər ayın sonunda istismar və qəzaların təhlili ilə bağlı aylıq hesabatların hazırlanması;
  • Texniki təmir heyətinin aylıq hesabatlarla bağlı işində iştirak etmək;
  • Büdcələrin və illik texniki təmir xərclərinin tərtibatında iştirak etmək;
  • Büdcə rəqəmlərinin faktiki rəqəmlərlə müqayisəsi üçün müqayisə cədvəllərini hazırlamaq, yeni büdcənin tərtibatında iştirak etmək;
  • Korrektəedici və ehtiyat tədbirlərin həyata keçirilməsi ilə bağlı müraciət etmək səlahiyyəti;
  • Planlama heyətinin fəaliyyətini izləmək, zəruri təlimatlar vermək və işin təşkilini dəyişmək səlahiyyətləri;
  • Planlama heyətinə xidmətlə bağlı təlimatlar vermək səlahiyyəti;
  • Planlama üzrə icazə vermək səlahiyyəti;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
  • İşlərin təkmilləşdirilməsi məqsədilə digər şöbələrlə əməkdaşlıq

Tələblər:

  • Mexaniki planlama mühəndisliyi sahəsində ali təhsil
  • Sənaye sahəsində 5 il iş təcrübəsi (Sement sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir)
  • İngilis dili
  • MS Office komputer proqramı üzrə bacarıqlar
  • SAP

Tələb olunan səriştə və bacarıqlar

  • Müştəriyönümlülük
  • Davamlı inkişaf
  • Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi qaydalarından xəbərdar olma
  • Keyfiyyət yönümlülük
  • Analitik təfəkkür
  • Qərar qəbuletmə
  • Səlahiyyətin verilməsi
  • Digər şəxsləri inkişaf etdirmək
  • Planlaşdırma və təşkilatçılıq
  • Komandaya rəhbərlik
  • İnkişaf Konsepsiyası və Strateji İstiqamət
  • Təmir işlərinin planlaşdırılması
  • Təmir işlərinin idarə olunması

Tərcümeyi-hallarınızı hr@norm.az ünvanına göndərməyiniz və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını mövzu xanasında qeyd etməyiniz xahiş olunur.

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Daha sərfəli şərtlər və qiymətlər təklif edən yeni təchizatçıların aşkar edilməsi üçün bazarların təhlil edilməsi
  • Alış tələbnamələrinin vaxtında, qənaətlə və düzgün qaydada icra edilməsi
  • Qəbul edilmiş təkliflərin keyfiyyət, qiymət, çatdırılma baxımından təhlil edilməsi
  • Təchizatçılarla kommersiya şərtləri üzrə danışıqların aparılması
  • Təchizatçının seçilməsi, formasının və alış sifarişlərinin hazırlanması
  • Çatdırılmaların şirkətin ehtiyaclarına uyğun əlaqələndirilməsi
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası

Tələblər:

  • İqtisadiyyat, idarəetmə və yaxud maliyyə üzrə ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı  1 il iş təcrübəsi
  • İngilis dili
  • MS Office komputer proqramı üzrə bacarıqlar

Tərcümeyi-hallarınızı, fayl adını, özünüzün ad, soyad və ata adı olaraq adlandırmaqla və müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə hr@norm.az ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. 

30. Alfa Drive ayıq sürücü xidmətinə təcrübəli sürücülər tələb olunur. 
Tələblər 
- Şəhəri və şəhərdən kənar yolları tanımaq. 
-Sürücülük vəsiqəsini minimum 3 il sahib olmaq. 
- Mexaniki və avtomatik sürətlər qutusu olan avtomobilləri idarə etməyi bacarmaq. 
-İş 1-4 cü günlər saat 8 dən. 5-7 ci günlər isə 5 dən işdə olmaq.
Maaş 400 Azn

(070) 998-98-02
İbrahim

31. Yaxşı sürücüsən, amma avtomobilin yoxdur? 
Ulduz Taxi-dən əla fürsət. Avtomobili olmayan sürücüləri işə dəvət edirik. 2017-ci il Model Daewoo Nexia avtomobilləri ilə taksi xidməti göstərmək istəyən peşəkar sürücülər aşağıdakı nömrə ilə əlaqə saxlayaraq, işə qəbul üçün müraciət edə bilərlər. Tel: 0552014406

32. Ищем Ruby on Rails разработчика

Рассматриваем всех, кто захочет переехать в Баку. Оплачиваем билет в обе стороны и аренду жилья.
Оклад от 1500 до 2000 долларов на руки. 
Работа в офисе 5/2, с 10 до 19 часов в интересном проекте;
CV отправляйте на toghrul@buglance.com

Мы, интернет-компания в Дубае с командой разработки в Баку, ищем человека‚ который готов реализовывать амбициозные задачи в сфере разработки и программирования, гибко подстраиваться под меняющиеся условия и оперативно разрабатывать новые решения.

Обязанности:

Проектирование, разработка и рефакторинг архитектуры веб-приложений и RESTful API части приложений;
Поддержка функциональности пользовательской части web-приложений.
Требования:
Знание по стеку технологий Ruby on Rails 5, PostgreSQL, RSpec, Capybara, Sidekiq, Redis, Git;
Уровень квалификации: middle и выше.
Будет плюсом:

Опыт написания Restful APIs и понимание HTTP протокола;
Опыт работы с JS-фреймворками (Angular/React/Ember);
Готовность предоставить список выполненных проектов.

33. BEAT Group qrafik dizayner axtarışındadır!

Proqram tələbləri:

Photoshop;
Illustrator;
InDesign;
After Effects və Premiere arzuolunandır.

CV və portfoliolarınızı amal.a@beat.az və parviz.b@beat.az ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Diqqət: Yalnız seçilmiş kandidatlara test iş (brif) göndəriləcək. Maaş müsahibə zamanı müzakirə olunacaq.

BEAT Group

34. Azərbaycanın ilk saat brendinə rəssam dizayner axtarılır.
Saat dizaynı tapşırığını beynində canlandırıb 3D yarada biləcək dizayner olmalıdır.
Maraqlananlar portfoliosunu hr.saatstore@gmail.com elektron ünvanına göndərə bilərlər.

35. Senser mağazalarına 18-28 yaşlı, Azərbaycan və rus dillərində danışan satış təmsilçiləri tələb olunur.

Əmək haqqı: 300 manat və satışdan bonuslar.

İş vaxtı: 10.00-21.00, istirahət günü: həftədə 1 gün (qeyri istirahət günləri olmaqla).

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək üçün əlaqə nömrəsi:
055 614 -14-41 Seymur müəllim.

 

36. "Sumqayıt Texnologiyalar Parkı" Usta vəzifəsinə işçi axtarır:

Vəzifə öhdəlikləri: 
• Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq öz sahəsinin istehsalat təsərrüfat fəaliyyətini təmin edir. 
• Cavabdeh olduğu sahə tərəfindən istehsal tapşırıqlarının, iş normalarının yerinə yetirilməsini təmin edir, məmulatların təyin olunmuş texnologiya ilə istehsalının saxlanılmasına, işin təşkilinə, məhsulun keyfiyyətli və ritmik buraxılışının təşkil olunmasına nəzarət edir. 
• Sahənin enerji resursları və materiallarla təmin olunmasına, texnoloji proseslərin düzgün aparılmasına və avadanlıqlardan düzgün istifadə olunmasına nəzarət edir.
• Xammaldan düzgün istifadə olunmasına nəzarət edir, istehsalatın gedişinə mane olan əngəlləri aradan qaldırır. 
• İstehsalatın planlaşdırılması işində, vaxt normalarının yaxşılaşdırılmasında, əmək məhsuldarlığının yüksəldilməsi üçün metodların işlənilməsində yaxından iştirak edir. 
• İş vaxtı ərzində texnoloyi və istehsalat proseslərini analiz edir, boşdayanmaların və məhsulun keyfiyyətini aşağı salan çatışmazlıqların aradan qaldırılmasında iştirak edir. 
• Məhsulun iş yerlərində operativ hesabatını və istehsalat tapşırıqlarının yerinə yetirilməsini təşkil edir. 
• İşçilərin əməyin mühafizəsi qaydalarına və sanitariya normalarına əməl etməsinə nəzarət edir və bu qaydaları pozanlara qarşı tədbir görmək üçün rəhbərlik qarşısında vəsadət qaldırır. 
• Avadanlıqların fasiləsiz, texniki cəhətdən düzgün istismarını və etibarlı işini, onların saz vəziyyətdə, tələb olunan səviyyədə saxlanmasını təmin edir. 
• Avadanlıqların işinin yaxşılaşdırılması barədə təkliflər verir, onların tətbiqini həyata keçirir. 
• Avadanlıqların boşdayanmalarının, tez xarab olmasının, qəzaların səbəblərinin araşdırılmasında iştirak edir. 
• Təmir işləri aparılan zonanın hasarlanmasını və həmin sahəyə kənar şəxslərin girişinin məhdudlaşdırılmasını təmin edir. 
• Görülən işlərin və buraxılan məhsulun keyfiyyətini yoxlayır.
• İş alətləri və avadanlıqlardan, iş geyimləri və FMV-dən səliqəli və səmərəli istifadəni təşkil edir. 
• Mal və materiallardan səmərəli istifadə olunmasını təşkil edir.
• Bütün çatışmazlıqlar və pozuntular barədə tədbir görülməsi üçün sex rəisinin müavininə məlumat verir.
• İşçilərlə iş yerində texniki təhlükəsizliyə və yanğın təhlükəsizliyinə dair müvafiq təlimatlar keçirir. 
• Fərqlənən işçilərin mükafatlandırılması və əmək və istehsalat intizamını pozanların cəzalandırılması barədə pəhbərlik qarşısında vəsatət qaldırır

Təhsil/Təcrübə:
• Ali texniki təhsil;
• Analoji sahədə 3 il iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dilində sərbəst danışıq, yazmaq və oxumaq qabilliyyəti;
• Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və Müəssisənin normativ sənədlərinin tələblərini, Əmək Məcəlləsini, eləcə də, Müəssisədaxili normativ xarakterli sənədlərin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır.

Əlavə məlumatlar:
• Maaş: Razılaşma əsasında; 
• Müəssisə tərəfindən naharla və nəqliyyatla təmin edilmə; 
• E-mail: cv@stp.az

37. Junior PHP developer teleb olunur.

Maas : 400 azn
Is vaxti : 10:00-18:00
Bilikler : PHP

Elaqe vasitesi : 0504498868

38. Kreativ qrafik dizayner axtarilir.
Photoshop,İllustrator və İndesign (arzuolunandir) programlarini bilməlidir.
CV və portfoliolarinin email adresimizə göndərə bilərsiniz.
Şirkət: Creatique Agency
Əmək haqqı görüş əsasında təyin olunacaq.
Email: hr@creatique.az
Telefon: +994507704422

39. BAŞ MÜHASİB TƏLƏB OLUNUR:

Əmək haqqı : 800+ Azn

Tələblər:

Ali təhsil
Ən azı 3 il baş mühasib vəzifəsində iş təcrübəsi
Azərbaycan və rus dili bilikləri
1C və ofis proqramları üzrə mükəmməl bilikləri
Bakı və Sumqayıt şəhərləri üzrə qeydiyyat
Yaş həddi 25-45

hr@tajbev.com

40. Mal Material üzrə Mühasib

Əsas məlumatlar

İş rejimi :  9:00-18:00/bazar ertəsi-şənbə

Nahar şirkət tərəfindən verilir.

Əmək haqqı – 400-500 azn

Vəzifələri

  • Mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
  • Mal-material qiymətlərinin və əsas vəsaitlərin inventarizasiya işlərini aparmaq;
  • Mühasibat işinin təşkil olunması, sənədlərinin düzgün tərtib edilməsi və s.

Tələblər

  • İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə azı 1 il iş təcrübəsi olan kişi namizədlər;
  • Kompyuter programlarında işləmə bacarığı;
  • Yaş həddi 22-35;
  • Anbar  uçotunun aparılması qaydaları və ona dair biliklərə malik olması;
  • Azərbaycan dili səlis, və texniki sahədə rus dili biliyi;
  • 1C proqramında sərbəst işləmək bacarığı.

       Müraciət etmək üçün CV-lərinizi cv@technol.az ünvanına göndərin

41. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin “Sürücü Təlim Mərkəzi” MMC “D” və “DE” kateqoriyalı sürücülər üçün işə qəbul müsabiqəsini elan edir.

Vakant sürücü vəzifələrini tutmaq istəyən namizədlər üçün “Sürücü Təlim Mərkəzi”ndə avtobuslarla şəhərdaxili sərnişin daşımalarını həyata keçirən sürücülərin peşə fəaliyyəti və davranışı üzrə, bundan əlavə iş və istirahət rejiminin xüsusiyyətlərinə dair nəzəri və praktiki təlimlər keçiriləcək. Sürücü peşəkarlığını artırmağa imkan verən təlimi uğurla başa vuran sürücülər müvafiq daşıyıcı şirkətlər tərəfindən işlə təmin olunacaq. Təlimdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:

1. Məhkumluq haqqında arayış (ASAN Xidmətdən);

2. Ümumi tibbi arayış;

3. “D” və’ “DE” kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;

4. Şəxsiyyət vəsiqəsi.

Qeyd edək ki, hazırda paytaxtın marşrut şəbəkəsində çalışan sürücülərin peşəkarlıq səviyyəsi, davranışı və iş rejimi ilə bağlı vəziyyət qənaətbəxş səviyyədə deyil. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin “Sürücü Təlim Mərkəzi” MMC-nin yaradılmasında da əsas məqsəd, bu sahədə mövcud problemlərin həllinə nail olmaqdır. Çünki sərnişinlərin rahatlığı və təhlükəsizliyi məhz bu qeyd edilən amillərlə birbaşa bağlıdır.

Müsabiqədə iştirak etmək istəyənlər Zığ-Hövsan yolu 1-ci kilometr 1 ünvanında yerləşən “Sürücü Təlim Mərkəzi” MMC-yə müraciət etməlidirlər.

Əlaqə nömrəsi: (+994) 50 254 11 38

42-45. Baku Electroniks axtarir:

1. Təlim və inkişaf Şöbəsinin müdiri 
• Ali təhsil;
• Təlim və inkişaf sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (müştəri xidməti/satış/marketinq sahəsi üzrə iş təcrübəsinə üstünlük verilir);
• İdarəetmə və liderlik qabiliyyəti;
• Yüksək kommunikasiya, təqdimetmə qabiliyyəti;
• Azərbaycan dilini səlis, ingilis və ya rus dillərini yüksək səviyyədə bilməli; (rus dili üstünlük təşkil edir)
Vəzifələr:
• Şirkətin müştəri xidməti üzrə təlim və inkişaf strategiyasının müəyyən edilməsində iştirak etmək;
• Təlimlərin planlaşdırılması , təlim və təkmilləşdirilmə proqramlarının seçilməsi və tətbiqi;
• İşçinin peşəkar hazırlıq səviyyəsinin nəzərə alınması və inkişafına nəzarət;
• İşə qəbul, yeni işçilərin adaptasiyası proqramının hazırlanması və tətbiqi;
• Keçirilmiş təlimlərin effektivliyinin ölçülməsinə dair qiymətləndirmə sistemini yaratmaq.

2. Qrafik dizayner
Tələblər:
• Reklam və dizayn üzrə biliklər və bacarıqlar; 
• Yüksək səviyyəli kompüter bilikləri: Adobе PhotoShop, Illustrator, InDesign kimi qrafik proqramlarda çalışma bacarığı;
• Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi.
• Yaradıcı və məsuliyyətli.

3. Kateqoriya meneceri (məişət texnikası, kiçik məişət əşyaları)
• Bazarı təhlil etmək bacarıqları və təcrübəsi. 
• Uzunmüddətli və qısamüddətli satış və inkişaf planlarınn qurulması. 
• Qiymət siyasətinin təyin olunması, 
• Marketinq strategiyasının qurulması və müvafiq marketinq işlərinin həyata keçirilməsi. 
• Kateqoriya meneceri, brend menecer üzrə müvafiq təcrübə. 
• Əmək haqqı yüksəkdir.

4. Satış məsləhətçisi
• Yaş: 18-28, ali təhsil. 
• Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı (ingilis dili arzuolunandır);
• Müvafiq sahədə iş təcrübəsinin olması ( 1 il);
• MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Müştərilərlə, həmçinin komandada işləmək bacarığı;
• Aktiv, çevik, təşəbbüskar, ünsiyyətcil, məsuliyyətli;
• Stressə davamlılıq.

Uyğun namizədlər CV-lərini hr@bakuelectronics.az email ünvanına, mövzu hissədə mütləq vəzifənin adını qeyd etməklə göndərə bilərlər.

Желаем успехов на новой работе!

*Орфография и пунктуация работодателей сохранены.


Отзывы